HTML

Versek, Idézetek (=

Sziasztok! Hát ez az egész oldal versekről és idézetekről, fog szólni! Lesz olyan amit internetről szedek le, de a többségét én írom majd! Ja és még annyi.. Akinek NEM tetszik az oldal.. az ELMEHET! Ott van egy kis piros x a jobb felső sarokba és oda katt ;) Birom a kritikát is, de ha csak kritizálni jössz és anyázgatsz meg ilyenek azt nem csípem.. Lehet hogy nem jó a vers, nem tetszik, akkor adj tanácsot, ne szidjál hogy milyen szar.. Nagyjából ennyi.. Puszíízlak.. Komment jöhet (= ♥

Friss topikok

  • Sajtocska ♥ ^^: wíí megnéztem, és nagyon tetszik (Y) :) (2009.08.03. 15:02) Néhány saját vers :)
  • Tündérke♥: Énis nagyon nagyon szeretlek(L)!! IGEN 4ever (L) Szerettlek (K)(L)♥ (2008.12.23. 17:45) Barát♥ (Enyém)
  • Tündérke♥: Hát ez alap Zsúúm ♥ Énis szrtlk(L) Puszíím (2008.12.20. 23:57) Bánat (Zsúm írta♥)

Archívum

Ezeket ismét én írtam :)

2008.12.20. 00:10 Tündérke♥

Ha akarod én nem hagylak el

Veled leszek addig amíg kell.

Ígérem örökre szeretni foglak

Védelek, a karjaimba zárlak

 

Igen.. Ezek őszinte ígéretek

Az, hogy szeretlek és veled leszek..

Neked nem kell a szeretetem

Más lányok karjába menekülsz előlem

 

S ha leszáll az est, újból engem szeretsz

Eligazodni rajtad nem lehet!

Várom hogy örökéé CSAK engem szeress

De hiába mert ez egy álom.. s nem leszek Sosem veled

 

 

 

Ha bántottalak bocsánat..
Ha sokat kerestelek ugye nem bántasz?
Békén foglak hagyni egy életre
Keresek másik fiút aki szeret örökre

Te csak összetöröd a szívem
Mást tőled én nem kapok,
Ezért hát neked semmit nem adhatok
Mondtam, hogy szeress engem, s te ellentmondtál
Nem tudok mit tenni visszakapod a sok szenvedést amit nekem adtál..



 

nah elég ennyi, mára is :P Nem a legjobbak, de igyekszem :D Nah csókszíí peace (H)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjaversek.blog.hu/api/trackback/id/tr48832570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása