HTML

Versek, Idézetek (=

Sziasztok! Hát ez az egész oldal versekről és idézetekről, fog szólni! Lesz olyan amit internetről szedek le, de a többségét én írom majd! Ja és még annyi.. Akinek NEM tetszik az oldal.. az ELMEHET! Ott van egy kis piros x a jobb felső sarokba és oda katt ;) Birom a kritikát is, de ha csak kritizálni jössz és anyázgatsz meg ilyenek azt nem csípem.. Lehet hogy nem jó a vers, nem tetszik, akkor adj tanácsot, ne szidjál hogy milyen szar.. Nagyjából ennyi.. Puszíízlak.. Komment jöhet (= ♥

Friss topikok

  • Sajtocska ♥ ^^: wíí megnéztem, és nagyon tetszik (Y) :) (2009.08.03. 15:02) Néhány saját vers :)
  • Tündérke♥: Énis nagyon nagyon szeretlek(L)!! IGEN 4ever (L) Szerettlek (K)(L)♥ (2008.12.23. 17:45) Barát♥ (Enyém)
  • Tündérke♥: Hát ez alap Zsúúm ♥ Énis szrtlk(L) Puszíím (2008.12.20. 23:57) Bánat (Zsúm írta♥)

Archívum

Barát♥ (Enyém)

2008.12.20. 00:25 Tündérke♥

Barát az aki tudja honnan jöttem,
ki vagyok és mit akarok.

Barát az aki elfogad olyannak
amilyen vagyok.

Barát az aki mindig támogat,
s az életemben árnyékommá válhat.

Barát az aki tudja, hogy rossz vagyok,
de szemében jó kislány maradok.

Barát az aki meghallga, megért és válaszol
ha mindenki csak megvetéssel a sárba tipor.

Barát az aki értem kiállt az éjszakában,
ha lelkem útban a mennyországba.

Barűt az akiért élek, nevetek,
fájó könnyeket ejtek.

Barát az aki olyan pont mint te.
Aki segített halandóból, halhatatlanná válni ÖRÖKRE!!!

 

 

 

Ennyike..Puszííí :D Komíííít

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjaversek.blog.hu/api/trackback/id/tr72832583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsúzska 2008.12.23. 01:13:03

annyira szrtlk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÖRÖKKÉ BARÁTOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(L)(L)(L)((LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)(K)^^

Tündérke♥ 2008.12.23. 17:45:42

Énis nagyon nagyon szeretlek(L)!!

IGEN 4ever (L) Szerettlek (K)(L)♥
süti beállítások módosítása